دانلود از ماهواره بصورت مفت و رايگان و با سرعتي فوق العاده زياد
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

   بعد از اينكه شما اين كارت را تهيه كرديد ديش ماهواره تان را به سمتماهواره EutelsatW3 كه در7درجه شرقيه نشانه مي رويد . روي ترانسپوندر 11446  27500  VERTICAL رفته و اسكن كنيد . از ميان كانال هاي ديتا يافت شده كه علامتديسكت سبز رنگ كنار آنها ديده مي شود كانالstreamingرا انتخاب کنید .

     شما باید نرم افزارSKYNET  را هم دانلود كرده باشيد . اين نرم افزار را با جستجو در گوگل مي توانيد پيدا كنيد و به آساني دانلود كنيدكه حجم كمي هم دارد . بعد از دانلود كردن اين برنامه محتويات آن را در پوشهmodules برنامهprogdvb (که آخرینورژن آن را مي توانيد ازاینجادانلود کنید)بیاندازید . تکرار می کنم در داخل پوشه ای که گفتم نه جای دیگر چون در غیر اینصورتکار نخواهد کرد .

قسمت دوم :

     در ادامه كار بعد از اينكه برنامهSKYNETرا دانلودكرديد  محتويات آن را داخل پوشه modules در دايركتوريبرنامهprogdvb  بياندازيد . حال برنامهprogdvbرا اجرا كرده و از منويservices  گزينهskynet  راانتخاب كنيد. پس از چند لحظه پنجره تمام صفحه اي باز خواهد شد كه در سمت چپ آن خطوطرنگي مي بينيد كه مدام در حال تكان خوردن و حركت هستند . آنها همان نشانگر هايدانلود شما هستند . يعني حالا شما واقعا در حال دانلود هستيد .

    اكنون موقع حساس فرا رسيده است . شما بايد بدانيد در حقيقت چه دانلود مي كنيد . حالا دكمهGرا از روي كيبرد بزنيد . خواهيد ديد كه پنجره بزرگ اسكاي نت به دو قسمت تبديل شده است . در سمت چپ همان خطوطرا خواهيد ديد ولي سمت راست كمي فرق كرده است . شما اسم هايي را مي بينيد كه ازبالاي صفحه تا پايين آن ادامه دارند . اينها در حقيقت پسوند هاي فايل هاي قابلدريافت هستند . مانندmpg. avi. rar. zipو غيره ...

     شما بادكمه هاي فلشي كيبرد مي توانيد روي آنها حركت كنيد . خواهيد ديد كه آنهاداراي دو پرانتز باز و بسته مي باشند . براي انتخاب هر يك از فرمت هاي دلخواه برايدانلود با حركت دكمه هاي فلشي روي آن قرار گرفته و به سمت چپ آن اسم حركت كنيد ودكمه+را فشار دهيد . براي لغوانتخاب آن دكمه -را فشار دهيد . حالروي اولين پرانتز از سمت چپ رفته و كليد +را براي انتخاب حداقل سايز دانلود بر حسب بايت فشار دهيد . درپرانتز سمت راست نيز با فشردن كليد+حداكثر سايز دلخواه را وارد كنيد . براي كم كردن سايز از كليد -استفاده كنيد .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو